Sult er ikke løsningen! #4 fra Butterfly Fitness Aalborg

Sult er ikke løsningen! Det er vigtigt, at du ikke ignorerer, når du begynder at mærke sult. Et stabilt blodsukker medvirker, at du ikke spiser for meget eller det forkerte. Du må altså ikke gå og være sulten. Sigt derfor efter at spis 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider hver dag. Lyt altid til din krop – føler du sult? Så tag en snack! En af de største faldgrupper ved et vægttab er, hvis man går og er sulten. Det er vigtigt, at hvert måltid gør en mæt, og hvis man føler sult mellem måltiderne, så grip fat i en snack. Det er selvfølgelig vigtigt, at man vælger en sund snack, så det giver maven noget at arbejde med. Her er et par ideer til nogle små mellemmåltider, du altid kan benytte dig af: 🍉 5-10 mandler 🍉 1 æble 🍉 Blåbær, jordbær eller andre bær 🍉 Gnavegrønt (gulerødder, agurk, asparges) Skræl nogle gulerødder, klargør lidt broccoli, blomkål, radiser eller hvad du bedst kan lide, og stil det i køleskabet. Så er det nemt ikke at falde i, når et sundt alternativ er klar til at blive spist, når sulten nærmer sig! 🥦🥦 Tip: Hvis du er lækkersulten, så snup et tern mørkt chokolade eller tag en dl. skyr og riv lidt chokolade hen over 🍫. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 98170015 eller i en PB 🦋 Ønsker du at påbegynde en sundere livsstil eller få hjælp til en livsstilsændring – læs mere https://butterflyfitnessaalborg.dk/vaegttabsforloeb.html

Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Simpel og effektivt stræk til stramme hoftebøjere (psoas) fra Butterfly Fitness Aalborg

Booking af plads til træning via den nye App. hos Butterfly Fitness Aalborg

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 6