Indlæg

Viser indlæg fra april, 2020

Simpel og effektivt stræk til stramme hoftebøjere (psoas) fra Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Simpel og effektivt stræk til stramme hoftebøjere (psoas) Sidder du meget ned? Har du ondt i lænd, ryg eller lysken? Så prøv at lave denne øvelse til dine hoftebøjerer. Rigtig mange har problemer med lænden og skulder mm. pga. stramme hoftebøjere (psoas), da der tilbringes meget tid siddende på stole. Her er et simpel og effektivt stræk som modvirker det mønster! Du kan også lave denne øvelse liggende på din seng, det vigtigste er at du mærker efter, og får et godt stræk inden for din smertegrænse. Kærlig hilsen Birthe Klik her  Simpelt og let strækøvelse God fornøjelse Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 6

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 6 til hjemmetræning. Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek. -  I alt 2 ”runder” Program 5   find program her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste  takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er  indsat i programmet til dig.  Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 5

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 5 til hjemmetræning. Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek. -  I alt 2 ”runder” Program 5   find program her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste  takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er  indsat i programmet til dig.  Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly 

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 4

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 4 til hjemmetræning. Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek. -  I alt 2 ”runder” Program 4   Find program her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste  takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er  indsat i programmet til dig.  Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly 

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 3

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 3 til hjemmetræning. Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek. -  I alt 2 ”runder” Program 3  Find program 3 her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste  takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er  indsat i programmet til dig.  Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly 

Hjemmetræning Tabata Program 4 med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Hjemmetræning Tabata Program 4 med Butterfly Fitness Aalborg Taba…. ??? hvad for noget ? Ja da – ja da – ja da –  Vi elsker Tabata!   Det er faktisk både sjovt og simpelt. Og du bestemmer  jo  selv hvor lette eller hårde du vil lave øvelserne og  om du vil gå eller hoppe og hvornår du vil stoppe!  Du laver øvelsen 20 sek. og holder pause i 10 sek. KUN 6 øvelser der gentages 8 gange. Det kan da ikke være letter, og slet ikke når du  bruger  en lydfil med stemmestyring. Der findes masser på Youtube,  men du får lige min yndling  klik her Tabata program 4  klik her Rigtig god fornøjelse Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning Tabata Program 3 med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Hjemmetræning Tabata Program 3 med Butterfly Fitness Aalborg Taba…. ??? hvad for noget ? Ja da – ja da – ja da –  Vi elsker Tabata!   Det er faktisk både sjovt og simpelt. Og du bestemmer  jo  selv hvor lette eller hårde du vil lave øvelserne og  om du vil gå eller hoppe og hvornår du vil stoppe!  Du laver øvelsen 20 sek. og holder pause i 10 sek. KUN 6 øvelser der gentages 8 gange. Det kan da ikke være letter, og slet ikke når du  bruger  en lydfil med stemmestyring. Der findes masser på Youtube,  men du får lige min yndling  klik her Tabata program 3  klik her Rigtig god fornøjelse Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning Tabata Program 2 med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Hjemmetræning Tabata Program 2  med Butterfly Fitness Aalborg Taba…. ??? hvad for noget ? Ja da – ja da – ja da – Vi elsker Tabata!   Det er faktisk både sjovt og simpelt. Og du bestemmer  jo  selv hvor lette eller hårde du vil lave øvelserne og  om du vil gå eller hoppe og hvornår du vil stoppe!  Du laver øvelsen 20 sek. og holder pause i 10 sek. KUN 6 øvelser der gentages 8 gange. Det kan da ikke være letter, og slet ikke når du  bruger  en lydfil med stemmestyring. Der findes masser på Youtube,  men du får lige min yndling  klik her Tabata program 2   klik her Rigtig god fornøjelse Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning mave, baller og lår. Program 2, med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 2 til hjemmetræning. Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Lav alle 12 øvelser i 45 sek. -  I alt 4 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Program 2  klik her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste  takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er  indsat i programmet til dig.  Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly 

Hjemmetræning mave, baller og lår. Program 1, med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 1 til hjemmetræning. Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Lav alle 12 øvelser i 45 sek. - I alt 4 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Program 1  klik her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste  takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er  indsat i programmet til dig.  Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly 

Hjemmetræning Puls & Styrke program 3 med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Puls og styrke program 3  Butterfly´s  program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Lav alle 12 øvelser i 45 sek. - I alt 4 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Program 3  klik her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er indsat i programmet til dig.  Vær opmærksom på at knæ og fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly 

Hjemmetræning Puls & Styrke program 2 med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Puls og styrke program 2  Butterfly´s program  til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter Lav alle 12 øvelser i 45 sek. - I alt 4 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Program 2  klik her Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er indsat i programmet til dig.  Vær opmærksom på at knæ og fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe Butterfly