Hjemmetræning - Stræk dig glad. Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder



Hjemmetræning - Stræk dig glad

Butterfly Fitness Aalborg 
Træning for kvinder


Hvorfor strække ud? 
I dag er dagens tips strækøvelser, som du kan lave på en stol. 
Ofte er det imidlertid nødvendigt at supplere med specielle øvelser som passer præcis til den enkeltes udfordring, men med dette program får du strækket ud i rigtig mange muskler
For mig er stræk det samme som pause. Jeg sætter alle tanker på pause, så jeg får ro i hovedet og stopper tanktermylder. Jeg holder fokus på at hvis der kommer tanker, så sættes de på pause, jeg beslutter at jeg ikke vil forstyrres, det er mig tid. 

1. Indånd gennem næsen og udånd gennem munden
2. Sæt alle tanker på pause, hold fokus på din krop
3. Når du puster ud, så øg dit stræk bare lidt hver gang
4. Under stækket bliver din muskler mere fleksible og du kommer gradvist længere ud!
5. Et stræk må aldrig gøre ondt, men skal føles som ”en behagelig smerte” for at det virker.
6. Mærk velværet der bobler i kroppen

God fornøjelse
Kærlig hilsen 
Birthe Butterfly














Kommentarer

Populære indlæg fra denne blog

Så skete det - Min helt nye blog er oppe at kører

Få en stærkere og glad ryg. Øvelser med Pilatesbold er klar til dig hos Butterfly Fitness Aalborg

Fedtfattige juleopskrifter - Fra tung til sund julemad med kalorieberegning.