Indlæg

Viser indlæg fra marts, 2020

Hjemmetræning - Strækøvelser til kvinder. 4 forskellige programmer, hele kroppen, nakke & skulder, hoftebøjer & iskias samt underkroppen

Billede
Hjemmearbejde eller hjemmestudie- Strækøvelser til alle. 4 forskellige programmer, hele kroppen, nakke & skulder, hoftebøjer & iskias samt underkroppen Butterfly Fitness Aalborg.  Træning for kvinder. Mine bedste tips til dig inden du starter klik her     se min bedste tips Program for alle     Se her Program hoftebøjer & Iskias     Se her Program nakke & skulde    Se her Program underkrop    Se her

Hjemmetræning med elastikker. Program 2, træning af nakke og skulder Butterfly Fitness Aalborg. Træning kun for kvinder

Billede
Hjemmetræning med elastikker.  Program 2, træning af nakke og skulder Butterfly Fitness Aalborg.  Træning kun for kvinder Butterfly´s elastik program 1 til hjemmetræning.  Varm op i hele kroppen 5 minutter  Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Find program her  Program 1. Elastikker. Træning af nakke og skulder Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste takt til dette program, eller prøv dette! Musik til din træning Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning med elastikker. Program 1. Træning af hele kroppen med Butterfly Fitness Aalborg. Træning kun for kvinder

Billede
Hjemmetræning med elastikker.  Program 1, Træning af hele kroppen  Butterfly Fitness Aalborg.  Træning kun for kvinder Butterfly´s elastik program 1 til hjemmetræning.  Varm op i hele kroppen 5 minutter  Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Find program her  Program 1 Elastikke eller Tubes Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste takt til dette program, eller prøv dette!  Musik til din træning Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led! Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning med Kettlebells Program 2. Butterfly Fitness Aalborg. Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning med Kettlebells.   Program 2  Butterfly Fitness Aalborg.  Træning for kvinder Butterfly´s Kettlebells program 2 til hjemmetræning. Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Du finder programmet her  Kettlebells Program 2 Mangler du musik? Søg på YouTube musik, skal være 140 bpm  for at du får den bedste takt til dette program,  eller prøv dette!  Musik 140 bpm HUSK ALTID Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning med Kettlebells. Program 1. Butterfly Fitness Aalborg. Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning med Kettlebells.   Program 1  Butterfly Fitness Aalborg.  Træning for kvinder Butterfly´s Kettlebells program 1 til hjemmetræning. Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min. Du finder programmet her  Kettlebells Program 1 Mangler du musik? Søg på YouTube musik, skal være 130 bpm  for at du får den bedste takt til dette program,  eller prøv dette!  Musik 130 bmp HUSK ALTID Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning Step og Styrke POWER Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder. Program 1

Billede
Hjemmetræning Step og Styrke POWER Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder Butterfly´s STEP & Styrke POWER Cirkeltræning til hjemmetræning. Lave øvelserne som ”gående eller hoppende” Lav alle 12 øvelser i 45 sek. I alt 4 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min.😊 HUSK ALTID! Mangler du musik? Søg på YouTube musik, skal være 150 bpm, for at du får den bedste takt til dette skåne program, eller prøv dette!  Stepmusik 135 bmp Vær opmærksom på at knæ og fødder altid har den samme retning! Hælene skal altid helt ind på stepbænken, så du aflaste bagsiden af kroppen, ikke mindst din lænderyg! Du finder programmet her  Step & Styrke POWER Program 1 Rigtig god fornøjelse Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning Step og Styrke SKÅNE Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder. Program 1

Billede
Hjemmetræning Step og Styrke SKÅNE  Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder Butterfly´s STEP & Styrke SKÅNE Cirkeltræning til hjemmetræning. Lave øvelserne som ”gående eller hoppende” Lav alle 12 øvelser i 45 sek. I alt 4 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min.😊 HUSK ALTID! Mangler du musik? Søg på YouTube musik, skal være 130 bpm, for at du får den bedste takt til dette skåne program, eller prøv dette!  Stepmusik 130 bmp Vær opmærksom på at knæ og fødder altid har den samme retning! Hælene skal altid helt ind på stepbænken, så du aflaste bagsiden af kroppen, ikke mindst din lænderyg! Du finder programmet her  Program 1 Step & Styrke SKÅNE Rigtig god fornøjelse Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning med store bolde Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning med store bolde Butterfly Fitness Aalborg  Træning for kvinder Find træningsvideo her  https://youtu.be/ufsxN3G9cRE Træning af mave, baller, lår og ryg.  Rigtig god fornøjelse med din træning.  Ønsker du program Gratis program til dig. Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning Pilates - mave, baller, lår og ryg med Butterfly Fitness Aalborg. Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning Pilates - mave, baller, lår og ryg  med Butterfly Fitness Aalborg. Træning for kvinder Se program og vejledning her

Hjemmetræning - Stræk dig glad. Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning - Stræk dig glad Butterfly Fitness Aalborg  Træning for kvinder Hvorfor strække ud?  I dag er dagens tips strækøvelser, som du kan lave på en stol.  Ofte er det imidlertid nødvendigt at supplere med specielle øvelser som passer præcis til den enkeltes udfordring, men med dette program får du strækket ud i rigtig mange muskler For mig er stræk det samme som pause. Jeg sætter alle tanker på pause, så jeg får ro i hovedet og stopper tanktermylder. Jeg holder fokus på at hvis der kommer tanker, så sættes de på pause, jeg beslutter at jeg ikke vil forstyrres, det er mig tid.  1. Indånd gennem næsen og udånd gennem munden 2. Sæt alle tanker på pause, hold fokus på din krop 3. Når du puster ud, så øg dit stræk bare lidt hver gang 4. Under stækket bliver din muskler mere fleksible og du kommer gradvist længere ud! 5. Et stræk må aldrig gøre ondt, men skal føles som ”en behagelig smerte” for at det virker. 6. Mærk velværet der bobler i kropp

Hjemmetræning PULS & STYRKE Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning PULS & STYRKE Butterfly Fitness Aalborg  Træning for kvinder De bedste tips, til en fladere mave og stærkere ryg Vil du holde formen?.Altså ikke kageformen.... God fornøjelser. Træning af mave, ryg, baller og lår hjemme i din stue. Husk altid at spænde op i bækkenbunden og træk maven ind mod rygsøjlen. Øvelserne laves enkeltvis i 60 sek. 3 gange. I alt 21 minutter (kom vist til at sige 24 min. i videoen, men sådan går det når det er live:-) Rigtig god træning Find videovejledning her https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10222435799552915&set=p.10222435799552915&type=3&theater Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning. Puls & Styrke CIRKELTRÆNING. Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning.   Puls & Styrke  cirkeltræning. Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder - Husk luk for gas og vand, det bedste du kan, og træk navlen mod rygsøjlen - Lav alle 12 øvelser i 45 sek. I alt 2 ”runder” = 1 normal cirkeltræning på 38 min.😊 Du skal bruge følgende: 2 vandflasker med den mængde vand der passer bedst til dig Tidtagnings ting til 45. sek. (ur med sekundviser eller din mobil) Stol, bold, håndklæde og drikkedunk som du plejer + noget der kan erstatte stepboard! Plastikposer eller karklud & Musik, så du kan holde tempo = 140 bmp Inden du går i gang, se video  vejledning og tips  https://www.facebook.com/FitnessAalborg/videos/799446187125574/ OBS Rød erstatter gulvøvelser Sort erstatter maskiner 1. Gå/jogge/løbe på stedet, og brug dine arme   2. Gudindemaskine. Bred Squat, ned til stolesædet og op (OBS knæ) langsom ned/op) 3. Høje knæ Gå/jogge/løbe (på gulv eller en kasse, der kan passe) og brug di

Hjemmetræning. Stræk dig glad & Mindfullness med Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning.  Stræk dig glad & Mindfullness  med Butterfly Fitness Aalborg Træning for kvinder Du får løsnet op for spændinger og stivhed i kroppen. Vi arbejder med stræk og afspændingsøvelser, hvor fokus er på at forbedre smidigheden i vores bindevæv i hele kroppen. Afspænding og strækøvelser har en god indvirkning på fx stress, stivhed og spændinger i skulder/nakke/ryg. Vi vil strække kroppen godt ud, og slutte af med afspænding. Formålet er at skabe smidighed, velvære, ro og afslapning i hele kroppen. Stoppe tankemylder og få en velfortjent pause. Har du ingen liggemåtte, så brug et tæppe eller en dyne. HUSK også et tæppe til de sidste ca. 5 minutter Rigtig god fornøjelse Programmet  som tager ca. 55 minutter finder du her  https://www.facebook.com/FitnessAalborg/videos/204619190851399/ Kærlig hilsen  Birthe