Indlæg

Hjemmetræning - Strækøvelser til kvinder. 4 forskellige programmer, hele kroppen, nakke & skulder, hoftebøjer & iskias samt underkroppen

Billede
Hjemmearbejde eller hjemmestudie- Strækøvelser til alle. 4 forskellige programmer, hele kroppen, nakke & skulder, hoftebøjer & iskias samt underkroppen Butterfly Fitness Aalborg.  Træning for kvinder.
Mine bedste tips til dig inden du starter klik her    se min bedste tips
Program for alleSe her
Program hoftebøjer & Iskias    Se her
Program nakke & skulde   Se her
Program underkrop   Se her





Hjemmetræning med elastikker. Program 2, træning af nakke og skulder Butterfly Fitness Aalborg. Træning kun for kvinder

Billede
Hjemmetræning med elastikker.  Program 2, træning af nakke og skulder Butterfly Fitness Aalborg.  Træning kun for kvinder
Butterfly´s elastik program 1 til hjemmetræning. 
Varm op i hele kroppen 5 minutter 
Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min.
Find program her Program 1. Elastikker. Træning af nakke og skulder
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste takt til dette program, eller prøv dette!
Musik til din træning
Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led!
Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning med elastikker. Program 1. Træning af hele kroppen med Butterfly Fitness Aalborg. Træning kun for kvinder

Billede
Hjemmetræning med elastikker.  Program 1, Træning af hele kroppen  Butterfly Fitness Aalborg.  Træning kun for kvinder
Butterfly´s elastik program 1 til hjemmetræning. 
Varm op i hele kroppen 5 minutter 
Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min.
Find program her Program 1 Elastikke eller Tubes
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste takt til dette program, eller prøv dette!  Musik til din træning

Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led!
Kærlig hilsen
Birthe


Hjemmetræning med Kettlebells Program 2. Butterfly Fitness Aalborg. Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning med Kettlebells.   Program 2  Butterfly Fitness Aalborg.  Træning for kvinder
Butterfly´s Kettlebells program 2 til hjemmetræning.
Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min.
Du finder programmet her Kettlebells Program 2
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, skal være 140 bpm  for at du får den bedste takt til dette program,  eller prøv dette! Musik 140 bpm


HUSK ALTID Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled
Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning med Kettlebells. Program 1. Butterfly Fitness Aalborg. Træning for kvinder

Billede
Hjemmetræning med Kettlebells.   Program 1  Butterfly Fitness Aalborg.  Træning for kvinder
Butterfly´s Kettlebells program 1 til hjemmetræning.
Lav alle 12 øvelser i 45 sek.  I alt 4 ”runder”  = 1 normal cirkeltræning på 38 min.
Du finder programmet her Kettlebells Program 1
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, skal være 130 bpm  for at du får den bedste takt til dette program,  eller prøv dette! Musik 130 bmp


HUSK ALTID Vær opmærksom på at knæ og  fødder altid har den samme retning! Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled
Kærlig hilsen  Birthe

Hjemmetræning Step og Styrke POWER Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder. Program 1

Billede
Hjemmetræning
Step og Styrke POWER Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder

Butterfly´s STEP & Styrke POWER
Cirkeltræning til hjemmetræning.

Lave øvelserne som ”gående eller hoppende”

Lav alle 12 øvelser i 45 sek.
I alt 4 ”runder”
= 1 normal cirkeltræning på 38 min.😊

HUSK ALTID!

Mangler du musik?
Søg på YouTube musik, skal være 150 bpm, for at du får den bedste takt til dette skåne program,
eller prøv dette! Stepmusik 135 bmp


Vær opmærksom på at knæ og
fødder altid har den samme retning!
Hælene skal altid helt ind på stepbænken,
så du aflaste bagsiden af kroppen,
ikke mindst din lænderyg!

Du finder programmet her Step & Styrke POWER Program 1

Rigtig god fornøjelse

Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning Step og Styrke SKÅNE Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder. Program 1

Billede
Hjemmetræning Step og Styrke SKÅNE  Butterfly Fitness Aalborg - Træning for kvinder

Butterfly´s STEP & Styrke SKÅNE
Cirkeltræning til hjemmetræning.

Lave øvelserne som ”gående eller hoppende”

Lav alle 12 øvelser i 45 sek.
I alt 4 ”runder”
= 1 normal cirkeltræning på 38 min.😊

HUSK ALTID!

Mangler du musik?
Søg på YouTube musik, skal være 130 bpm, for at du får den bedste takt til dette skåne program,
eller prøv dette! Stepmusik 130 bmp


Vær opmærksom på at knæ og
fødder altid har den samme retning!
Hælene skal altid helt ind på stepbænken,
så du aflaste bagsiden af kroppen,
ikke mindst din lænderyg!

Du finder programmet her Program 1 Step & Styrke SKÅNE

Rigtig god fornøjelse

Kærlig hilsen Birthe