Indlæg

Booking af plads til træning via den nye App. hos Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Butterfly Fitness Aalborg er nu klar med App


I medens vi sammen spændt venter på ok til at træne igen, kan du tage et kig på den nye holdplan.  Som forsøg og for at sikre små hold, hvilket bliver 9 eller 12 deltagere, som afhænger af regerings udmelding her i ugen, er der nu mange flere muligheder.
Ny flot App med nyt lækker layout Log på Sport Solution Booking app.
Ønsker du at book plads til holdtræning Login: bw + dit medlemsnummer, som står på dit medlemskort. Kode: de første 4 cifre i dit cpr.
Foretag booking. Vælg dato + det hold du ønsker og tryk på TILMELD = din boobing er nu gennemført. OBS bliver du forhindret samme fremgangsmåde bare tryk på AFMELD, så der er plads til et andet medlem.

Kik her  Vejledning til brug af den nye app
Kærlig hilsen  Birthe

Simpel og effektivt stræk til stramme hoftebøjere (psoas) fra Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Simpel og effektivt stræk til stramme hoftebøjere (psoas)
Sidder du meget ned? Har du ondt i lænd, ryg eller lysken? Så prøv at lave denne øvelse til dine hoftebøjerer. Rigtig mange har problemer med lænden og skulder mm. pga. stramme hoftebøjere (psoas), da der tilbringes meget tid siddende på stole. Her er et simpel og effektivt stræk som modvirker det mønster! Du kan også lave denne øvelse liggende på din seng, det vigtigste er at du mærker efter, og får et godt stræk inden for din smertegrænse. Kærlig hilsen Birthe
Klik her  Simpelt og let strækøvelse
God fornøjelse Kærlig hilsen Birthe

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 6

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 6
til hjemmetræning.
Butterfly´s program til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter
Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek.- I alt 2 ”runder”

Program 5find program her
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste 
takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er 
indsat i programmet til dig. 

Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led!
Kærlig hilsen

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 5

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 5
til hjemmetræning.
Butterfly´s program til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter
Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek.- I alt 2 ”runder”

Program 5find program her
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste 
takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er 
indsat i programmet til dig. 

Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led!
Kærlig hilsen

Birthe Butterfly

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 4

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 4
til hjemmetræning.
Butterfly´s program til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter
Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek.- I alt 2 ”runder”

Program 4Find program her
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste 
takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er 
indsat i programmet til dig. 

Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led!
Kærlig hilsen

Birthe Butterfly

Hjemmetræning mave, baller og lår med Butterfly Fitness Program 3

Billede
Butterfly ́s mave. baller og lår program 3
til hjemmetræning.
Butterfly´s program til hjemmetræning. Varm op i hele kroppen 5 minutter
Klik og se tips  Lav alle 12 øvelser i 75 sek.- I alt 2 ”runder”

Program 3 Find program 3 her
Mangler du musik? Søg på YouTube musik, for at du får den bedste 
takt til dette program, eller prøv dette! Eller brug det anbefalede link der er 
indsat i programmet til dig. 

Spænd godt op i bækkenbund og mavemuskler og ALTID sænkede skulder og stabile håndled. Ingen overstrakte led!
Kærlig hilsen

Birthe Butterfly

Hjemmetræning Tabata Program 4 med Butterfly Fitness Aalborg

Billede
Hjemmetræning Tabata Program 4med Butterfly Fitness Aalborg

Taba…. ??? hvad for noget ? Ja da – ja da – ja da – Vi elsker Tabata! Det er faktisk både sjovt og simpelt. Og du bestemmer  jo selv hvor lette eller hårde du vil lave øvelserne og  om du vil gå eller hoppe og hvornår du vil stoppe! 
Du laver øvelsen 20 sek. og holder pause i 10 sek. KUN 6 øvelser der gentages 8 gange. Det kan da ikke være letter, og slet ikke når du 
bruger en lydfil med stemmestyring. Der findes masser på Youtube,  men du får lige min yndling klik her
Tabata program 4 klik her
Rigtig god fornøjelse
Kærlig hilsen 

Birthe